Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Соболь Є. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Соболь Є. Ю. 
Адміністративно-правові основи взаємодії підрозділів органів внутрішніх справ і крімінально-виконавчих установ при надзвичайних ситуаціях: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Є. Ю. Соболь ; Класичний приватний університет. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-331 + Х819(4УКР)120.15 + Х884.9(4УКР)16
Шифр НБУВ: РА369640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Чорна М. В. 
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬ / М. В. Чорна. — Б.м., 2020 — укp.

Чорна М. В. Адміністративно-правові засади діяльності органів публічної адміністрації у сфері охорони земель. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право» (081 – Право). – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2020. У дисертації на підставі комплексного аналізу наукових і нормативно-правових джерел здійснено теоретичне узагальнення й нове розв'язання проблеми діяльності органів публічної адміністрації у сфері охорони земель, а також сформульовано пропозиції та рекомендації до удосконалення чинного законодавства в цій сфері.Визначено правовий зміст поняття «сфера охорони земель» з точки зору її значимості для адміністративно-правового регулювання відповідної сфери суспільних відносин та зазначено, що вона залежить від діяльності органів публічної адміністрації, а тому її можна вважати сферою, яка в основному регулюється адміністративним правом. Надано визначення правового регулювання діяльності органів публічної адміністрації у сфері охорони земель, яке є сукупністю чітко регламентованих інструментів та засобів імперативного характеру, за допомогою яких здійснюється упорядкування та врегулювання діяльності органів публічної адміністрації у сфері охорони земель. Також деталізовано, що під останнім слід розуміти сукупність вітчизняних нормативно-процесуальних актів різної юридичної сили, норм міжнародного законодавства, адміністративного договору як особливої форми публічних договірних відносин, судової практики та правової доктрини, які в сукупності регулюють діяльність органів публічної адміністрації у сфері охорони земель. Наголошено на тому, що в теорії права відсутнє чітке загальноприйняте визначення поняття «правовідносини у сфері охорони земель». Аргументовано, що правовідносини у сфері охорони земель як об'єкт адміністративно-правового регулювання можна визначити як регламентовані нормами адміністративного права суспільні відносини сервісного, організаційно-розпорядчого, юрисдикційного та контрольно-наглядового спрямування, які виникають під час діяльності органів публічної адміністрації у сфері охорони земель.Встановлено, що основними ознаками адміністративно-правових відносин у сфері охорони земель є: публічно-правова природа діяльності суб'єктів; поєднання застосування імперативного та диспозитивного методів правового регулювання; регулювання нормами адміністративного і земельного права (міжгалузевий характер); адміністративно-правові відносини, що можуть виникати всупереч бажанню другої сторони; спори, які вирішуються як у позасудовому, так і у судовому порядках. Запропоновано наступну класифікацію відносин у сфері охорони земель залежно від виду діяльності органів публічної адміністрації, а саме: публічно-сервісна діяльність; контрольно-наглядова діяльність органів публічної адміністрації у сфері охорони земель; юрисдикційна діяльність органів публічної адміністрації у сфері охорони земель; організаційно-розпорядча діяльність.Сформульовано поняття «органи публічної адміністрації у сфері охорони земель» як сукупність суб'єктів, які наділені адміністративно-управлінськими функціями у сфері охорони земель, створені державою відповідно до ієрархічного принципу, діють від її імені на підставі та в межах норм чинного законодавства України. Констатовано, що органи публічної адміністрації у сфері охорони земель – це чітко побудована система органів публічної влади та виконавчих органів місцевого самоврядування, державних та недержавних підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів, наділених адміністративно-управлінськими функціями, які діють з метою забезпечення як інтересів держави, так і інтересів суспільства в цілому. Запропоновано наступну класифікацію органів публічної адміністрації у сфері охорони земель. За напрямками діяльності: органи публічної адміністрації, наділені повноваженнями нагляду та контролю за дотриманням законодавства у сфері охорони земель; органи публічної адміністрації, уповноважені надавати адміністративні послуги у сфері охорони земель; органи публічної адміністрації, які здійснюють юрисдикційні функції. органи публічної адміністрації. Ключові слова: охорона земель, правовідносини у сфері охорони земель, органи публічної адміністрації, дозвільна діяльність органів публічної адміністрації, контрольно-наглядова діяльність органів публічної адміністрації, юрисдикційна діяльність органів публічної адміністрації.^UChorna M.V. Administrative and legal bases of activity of bodies of public administration in the field of land protection. - Qualifying scientific work on the rights of the manuscript.The dissertation on competition of a scientific degree of the doctor of philosophy on a specialty 12.00.07 «Administrative law and process; finance law; information law ”(081 - Law). - Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Kropyvnytskyi, 2020.The dissertation, based on a comprehensive analysis of scientific and legal sources, provides a theoretical generalization and a new solution to the problem of public administration in the field of land protection, as well as formulated proposals and recommendations for improving existing legislation in this area.The legal meaning of the term "land protection" is defined in terms of its significance for the administrative and legal regulation of the relevant sphere of public relations and it is noted that it depends on the activities of public administration, and therefore can be considered a field mainly governed by administrative law. The definition of legal regulation of public administration bodies in the field of land protection is given, which is a set of clearly regulated tools and means of imperative nature, which are used to streamline and regulate the activities of public administration bodies in the field of land protection. Also, it is detailed that the latter should be understood as a set of domestic regulations of different legal force, international law, administrative agreement as a special form of public contractual relations, case law and legal doctrine, which together regulate the activities of public administration in the field of land protection. It is emphasized that in the theory of law there is no clear common definition of the concept of "legal relations in the field of land protection". It is argued that legal relations in the field of land protection as an object of administrative and legal regulation can be defined as regulated by the rules of administrative law public relations of service, organizational, administrative, jurisdictional and supervisory direction, which arise during the activities of public administration in land protection.It is established that the main features of administrative - legal relations in the field of land protection are: public - legal nature of the subjects; combination of application of imperative and dispositive methods of legal regulation; regulated by the rules of administrative and land law (intersectoral nature); administrative and legal relations may arise against the wishes of the other party; disputes are resolved both out of court and in court. The following classification of relations in the field of land protection depending on the type of activity of public administration bodies is offered, namely: public - service activity; control and supervision activities of public administration bodies in the field of land protection; jurisdictional activity of public administration bodies in the field of land protection; organizational - administrative activities. The concept of "bodies of public administration in the field of land protection" is formulated as a set of entities endowed with administrative and managerial functions in the field of land protection, created by the state in accordance with the hierarchical principle, acting on its behalf on the basis and within current legislation of Ukraine. It is stated that public administration bodies in the field of land protection are a well-established system of public authorities and executive bodies of local self-government, state and non-state enterprises, institutions, organizations and other entities endowed with administrative and managerial functions interests of the state and the interests of society as a whole. The following classification of public administration bodies in the field of land protection is proposed: by areas of activity: public administration bodies endowed with powers of supervision and control over compliance with legislation in the field of land protection; public administration bodies authorized to provide administrative services in the field of land protection; public administration bodies that perform jurisdictional functions public administration bodies. Key words: land protection, legal relations in the field of land protection, public administration bodies, permitting activity of public administration bodies, control and supervisory activity of public administration bodies, jurisdictional activity of public administration bodies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Скляренко І. В. 
Особливості розгляду публічно-правових спорів у сфері управління комунальною власністю / І. В. Скляренко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації на підставі комплексного аналізу сучасних наукових вітчизняних і зарубіжних розробок, національної та зарубіжної нормативно-правової бази здійснено теоретичне дослідження актуальних питань розгляду публічно-правових спорів у сфері управління комунальною власністю, за результатами якого сформовано науково обґрунтовані та аргументовані висновки, пропозиції та рекомендації щодо вирішення наявних теоретичних та практичних питань та вдосконалення чинного законодавства у цій сфері. Визначено поняття комунальної власності як виду публічного майна (власності), що належить територіальній громаді (жителям міст, сіл, селищ) та використовується з метою забезпечення або сприяння реалізації публічних суб'єктивних прав фізичних та юридичних осіб та передбачених законом повноважень органів місцевого самоврядування. Звернено увагу на особливий характер суб'єкта комунальної власності, що обумовлює особливий характер даної категорії.Виокремлено ознаки комунальної власності з їх розподілом на загальні (що притаманні їй як виду публічного майна) та особливі (що безпосередньо характеризують дану категорію). Запропоновано авторську класифікацію видів за об'єктами: рухоме майно; нерухоме майно; фінансові ресурси; природні ресурси; а також за ступенем їх публічного значення: локального, місцевого, регіонального.Проаналізовано законодавчі нормативно-правові акти, що містять загальні аспекти адміністративно-правового регулювання комунальної власності та локальні нормативно-правові акти, що прийняті органами місцевого самоврядування для реалізації своїх повноважень в межах законів України.^UIn the thesis on the basis of the complex analysis of modern scientific domestic and foreign developments, national and foreign normative-legal base the theoretical research of actual questions of consideration of public-legal disputes in the field of management of communal property is carried out. solving existing theoretical and practical issues and improving current legislation in this area.The concept of communal property has been defined as a type of public property (property) belonging to the territorial community (residents of cities, villages, settlements) and used to ensure or promote the implementation of public subjective rights of individuals and legal entities and statutory powers of local governments. Attention has been paid to the special nature of the subject of communal property, which determines the special nature of this category.The features of communal property with their division into general (which are inherent in it as a type of public property) and special (which directly characterize this category) have been singled out. The author's classification of species by objects has been offered: movable property; Real Estate; financial resources; natural resources; as well as the degree of their public importance: local, local, regional.Legislative normative-legal acts containing general aspects of administrative-legal regulation of communal property and local normative-legal acts adopted by local self-government bodies for realization of their powers within the laws of Ukraine have been analyzed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Палій В. В. 
Адміністративно-правові обмеження прав і свобод людини при забезпечення публічної безпеки органами Національної поліції України / В. В. Палій. — Б.м., 2023 — укp.

Доведено адміністративну правосуб’єктність Національної поліції України у забезпеченні публічної безпеки з правом обмеження прав і свобод людини під час забезпечення публічної безпеки; сформульовано розуміння адміністративноправових обмеження, що застосовуються органами поліції, розкрито їх юридичні основи; визначено основний категоріально-термінологічний апарат у досліджуваній сфері; окреслено проблеми у сфері обмеження прав і свобод людини та розкрито шляхи їх усунення з визначенням позитивного зарубіжного досвіду застосування правоохоронними органами адміністративно-правових обмежень прав і свобод людини при забезпеченні публічної безпеки.У роботі наголошено на наявність правових колізій при використанні категорій «підтримання» та «забезпечення» як тотожних у нормах чинного законодавства. Для виправлення правових прогалин, запропоновано внестинизку доповнень до чинного законодавства. Порушено питання щодо закріплення на законодавчому рівні дефініції «публічне місце», що має не тільки теоретичне а й суттєве прикладне значення. Акцентовано, що законодавець в нормах прямої дії розмежовує два правові режими – режим воєнного стану та режим надзвичайної ситуації, що має вплив на діяльність правоохоронних органів нашої держави, зокрема й Національної поліції України. Застосування адміністративно-правових обмежень працівниками поліції при виконанні своїх службових обов’язків залежить від завдань та викликів, які постають перед ними, при цьому важливого значення набуває як правомірність їх застосування, так і обрання конкретного виду.Окреслено напрямки вдосконалення адміністративно-правового регулювання застосування заходів обмеження прав і свобод людини при забезпечення публічної безпеки органами Національної поліції України.Резюмовано, що на сьогодні створена самодостатня та дієва міжнародна-правова база, у якій окреслені базові норми та стандарти, які є основою для формування правової бази діяльності поліцейських підрозділів провідних країн світу.Діяльність правоохоронних органів повинна бути чітко регламентована, всі підзаконні акти, що регулюють їх діяльність повинні під час прийняття проходити незалежну правову та громадську експертизу.^UThe legal personality of the National Police of Ukraine in ensuring public security and public order with the right to limit human rights and freedoms while ensuring public security has been proven; the understanding of administrative and legal restrictions applied by police bodies is formulated, their legal bases are revealed; the main categorical and terminological apparatus in the researched field is defined; the problems in the sphere of restriction of human rights and freedoms are outlined and the ways of their elimination are revealed, with the identification of positive international experience in the application of administrative and legal restrictions ofhuman rights and freedoms by law enforcement agencies while ensuring public safety.The author's idea of the concept of "administrative and legal restrictions applied by the bodies of the National Police of Ukraine in ensuring public safety" is proposed as measures of an administrative and legal nature of the bodies of the National Policeof Ukraine defined by current legal acts, which are aimed at harmonizing and coordinating the actions of individuals in within those established limits necessary to maintain public safety. Signs of administrative and legal restrictions are highlighted.The author's classification of administrative and legal restrictions, which are applied by the National Police of Ukraine in ensuring public safety, is defined, which is based on the following criteria: their legislative enshrinement, duration, territory of action,subject orientation, moment of application, peculiarities of the status of persons to such restrictions apply are applied.The work emphasizes the presence of legal conflicts when using the categories "maintenance" and "provision" as identical in the norms of the current legislation. In order to correct legal gaps, it is proposed to make a number of additions to the currentlegislation. The issue of establishing the definition of "public place" at the legislative level, which has not only theoretical, but also significant practical significance, was raised. It is emphasized that the legislator in the norms of direct action distinguishestwo legal regimes – the regime of martial law and the regime of an emergency situation, which has an impact on the activities of law enforcement agencies of our country, in particular, the National Police of Ukraine.It was concluded that certain measures of the legal regime of martial law in this case have the same essence and legal nature as the administrative and legal restrictions applied by the National Police of Ukraine during the provision of public security, atthe same time they can be classified according to the competence of the subject powers on main and auxiliary.It is emphasized that the application of administrative and legal restrictions by police officers in the performance of their official duties depends on the tasks and challenges they face, while both the legality of their application and the choice of aspecific type become important.The areas of improvement of the administrative and legal regulation of the application of measures restricting human rights and freedoms while ensuring public safety and public order by the National Police of Ukraine are outlined. For this purpose, a number of specific proposals for amendments and additions to the current legislation in the field of application of the specified measures in the provision of public safety and public order by police bodies, including in the provision of measuresof the legal regime of martial law, have been formulated.It is summarized that today a self-sufficient and effective international legal framework has been created, in which the basic norms and standards are outlined, which are the basis for the formation of the legal framework for the activities of the police units of the leading countries of the world. The activities of law enforcement agencies must be clearly regulated, all by-laws regulating their activities must undergo an independent legal and public examination when adopted.The experience of the countries is characterized by the practice of Great Britain, similar to the USA, which provides for the creation of special units to work with detainees and a system of independent public control of the conditions in which detainees are kept; the experience of the police of the Federal Republic of Germany in the field of ensuring public safety and order during mass events, where the practice of submitting a notification about the organization of such events directly to the relevant police structure two days before the start of the event is introduced, while the police leadership has the authority to prohibit or sanction conducting such an event. It is considered important to borrow the experience of the police of Great Britain and France, where during mass events some police officers serve in civilian clothes.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Бондарь В. П. 
Організація проведення медико-соціальної експертизи: адміністративно-правовий аспект: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.07 / В. П. Бондарь. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено комплексному дослідженню організації проведення медико-соціальної експертизи крізь призму адміністративного права, зокрема аналізу мети, завдань, принципів, правових засад та адміністративно-правового механізму організації проведення медико-соціальної експертизи в Україні. За результатами проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій і рекомендацій, запропонованих особисто здобувачем.З’ясовано, що МСЕ як об’єкт адміністративно-правового регулювання – це окрема сфера суспільних відносин, які складаються з приводу надання (отримання) медико-соціальних експертних послуг щодо встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення міри втрати здоров’я, групи інвалідності, порядку проведення реабілітаційних заходів конкретним особам і вид публічно-владної та публічно-сервісної діяльності суб’єктів публічної адміністрації, що провадиться з метою задоволення відповідного публічного інтересу та задля впорядкованості, охорони і розвитку цієї сфери відносин.Удосконалено понятійно-категоріальний апарат, а саме такі правові категорії, як «медико-соціальна експертиза», «правове регулювання медико-соціальної експертизи», «адміністративно-правове регулювання», «адміністративно-правове регулювання медико-соціальної експертизи», «організація проведення медико-соціальної експертизи», «завдання організації проведення медико-соціальної експертизи», «принципи організації проведення медико-соціальної експертизи», «адміністративно-правові відносини», «правовий статус особи», «адміністративно-правовий статус особи», «адміністративна процедура».^UThe dissertation is devoted to a comprehensive study of the organization of the medical and social examination through the prism of administrative law, in particular the analysis of the purpose, tasks, principles, legal foundations and administrative and legal mechanism of the organization of the medical and social examination in Ukraine. Based on the results of the research, a number of conclusions, suggestions and recommendations were formulated, proposed by the applicant personally. It was found that MSE as an object of administrative and legal regulation is a separate sphere of social relations, which are formed in connection with the provision (reception) of medical and social expert services, and a component of public-authority and public-service activities of subjects of public administration, which is conducted for the purpose of satisfying the relevant public interest and for orderliness, protection and development of these relations. The conceptual and categorical apparatus has been improved, namely such legal categories as "medical and social expertise", "legal regulation of medical and social expertise", "administrative and legal regulation", "administrative and legal regulation of medical and social expertise", "organization of medical and social expertise" -social expertise", "tasks of the organization of medical and social expertise", "principles of the organization of medical and social expertise", "administrative and legal relations", "legal status of a person", "administrative and legal status of a person", "administrative procedure".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського